Zwroty i reklamacje
1. Zwroty
Jeśli otrzymany produkt nie spełnił Państwa oczekiwań, możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. [odstąpienie od umowy]
- Prześlij wypełniony formularz odstąpienia od umowy drogą elektroniczną na adres sprzedaz@dms-garden.pl
- Odsyłany towar bezpiecznie zapakuj, dołącz formularz odstąpienia od umowy oraz oryginalny paragon/fakturę.
- Paczkę prześlij na własny koszt na adres:
DMS-GARDEN
32-600 Oświęcim
ul. Fabryczna 1E
Tel.: +48 512 18 18 16
Cała kwota zostanie zwrócona na numer konta wskazany w formularzu.
Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacji, jednak nie jest to obowiązkowe.
Paczki przesłane do nas „za pobraniem” nie będą przyjmowane.
2. Reklamacje
W przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się niezgodny z umową, masz prawo go zareklamować. [warunki reklamacji]
- Reklamowany towar spakuj i odeślij wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
- Jeśli nie masz możliwości wydrukowania dokumentu, możesz własnoręcznie sporządzić opis reklamacji.
- Paczkę prześlij na własny koszt na adres:
DMS-GARDEN
32-600 Oświęcim
ul. Fabryczna 1E
Tel.: +48 512 18 18 16
Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 30 dni, a reklamację Konsumenta w terminie 14 dni. Wszystkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacji, jednak nie jest to obowiązkowe.
Paczki przesłane do nas „za pobraniem” nie będą przyjmowane.